Vertrek - Reisverslag uit Oijen, Nederland van demi veer - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Oijen, Nederland van demi veer - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg demi

22 Maart 2014 | Nederland, Oijen

Hallo allemaal.

Ja ja het is dan eindelijk zover ik mag mijn droom gaan waarmaken.
Mijn koffers zijn gepakt, en om 4 uur vannacht vertrek ik dan richting Amsterdam.
Om vanuit daar richting St. Maarten te vliegen en dan vanuit daar naar Curaçao hier moet ik 4 uur wachten op mijn vlucht richting Paramaribo.
Hier zal ik dan Nederlandse tijd om 4 uur 's nachts aan komen, Surinaamse tijd is dit 23.00 uur.
Uiteindelijk ben ik alles bij elkaar ongeveer 24 uur onderweg, een hele reis dus.
Maar ik heb er onwijs veel zin in!!

Ik hou jullie op de hoogte over hoe ik het er heb.

Liefs,
Demi

  • 23 Maart 2014 - 12:18

    Romyyyy:

    RESPECT!!! veel plezier, goede reis. dikke kus

  • 24 Maart 2014 - 13:32

    Berghit:

    Heey avonturier!
    Van mama gehoord dat je goed bent aangekomen. Gelukkig! Wel ben je doodmoe zei je me vannacht nog vanuit Curaçao, dus nu eerst maar even uitrusten en dan verder met je grote avontuur. Meid, maak er wat van, en tot heel snel via een of andere digitale weg! Luf Joe!!!!! Dikke kus!

  • 24 Maart 2014 - 17:05

    Antoinette:

    Hoi meisje wat fijn dat de reis xo goed is verlopen nu eerst maar uitrusten en genieten van al het moois wat je daar te zien krijgt geniet ervan en tot horens groetjes opa en oma

  • 24 Maart 2014 - 20:28

    Yvonne:

    Hoi liefie,
    Ben blij dat je goed bent aangekomen en dat je bij een lief gezin woont.
    Ik hoop dat je de eerste dag al een hele fijne dag hebt gehad..
    maar dat zal wel als je een bericht stuurt vanuit je hangmat, hahaha
    we bellen snel en skypen natuurlijk als dat gaat lukken...
    een hele fijne tijd daar en tot horens...
    dikke kus en knuf van mij...
    xxxxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oijen

demi

Suriname Stage lopen :)

Actief sinds 22 Maart 2014
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 6266

Voorgaande reizen:

23 Maart 2014 - 23 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: