Paramaribo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van demi veer - WaarBenJij.nu Paramaribo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van demi veer - WaarBenJij.nu

Paramaribo!

Blijf op de hoogte en volg demi

08 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo Allemaal,

Ik loop nu al bijna 2 weken stage bij de Annie Crèche het is geweldig daar, alles is goed geregeld en de mensen en kinderen zijn ontzettend lief!
Ik loop stage van 7 uur tot 1 uur in de middag, dus heerlijk de hele middag vrij.

Het is echt heerlijk weer hier, zelfs als het regent is het hier nog 35 graden.

Ik ben zaterdag naar het binnenland geweest Pawakka zo heet de plaats waar ik ben geweest.
Wauw echt een hele mooie plaats, ik heb er echt heel erg van genoten!

Ook ben ik naar de Palmentuin geweest, nou ik heb nog nooit zo veel palmbomen bij elkaar gezien wat een ontzettend mooi gezicht.
Ik heb al erg veel foto's gemaakt, want alles is hier zo mooi!

Ik heb vanaf 15 April t/m 2 Mei paasvakantie.
en in deze vakantie gaan we waarschijnlijk nog een beetje dieper het binnenland in, en ook ga ik veel meer zien van het land zelf ik ga naar het plaatsje Nickerie wat ook erg mooi moet zijn.

Ook heb ik al een Surinaams vriendinnetje erg leuk! en natuurlijk ga ik veel met de kleinzoon van de mensen waar ik woon om, erg gezellig is het!!

kortom ik heb het heel erg naar mijn zin hier!
De dagen vliegen voorbij..

Tot snel allemaal!
ik hou jullie op de hoogte :)

  • 08 April 2014 - 22:27

    Veerle:

    Hee demi.
    Wat leuk om te lezen en om te zien op de fotooa dat je het zo naar je zin hwbt.
    En wat leuk dat je al een vriendin hebt leren kennen.
    Ben benieuwd naar de volgende verhalen hihi.
    Heel veel plezier en succes!

    Liefs veerle

  • 09 April 2014 - 05:45

    Esther :

    Nou Demi dat klinkt goed allemaal, fijn dat je je draai zo snel hebt gevonden. Wat leuk dat je ook zoveel van het land kunt gaan bekijken, geniet ervan het is zo'n mooie ervaring
    Groetjes

  • 12 April 2014 - 17:32

    Marrigje:

    Super meid klinkt allemaal super geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

demi

Suriname Stage lopen :)

Actief sinds 22 Maart 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 6270

Voorgaande reizen:

23 Maart 2014 - 23 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: