Weekje in Suriname - Reisverslag uit Oijen, Nederland van demi veer - WaarBenJij.nu Weekje in Suriname - Reisverslag uit Oijen, Nederland van demi veer - WaarBenJij.nu

Weekje in Suriname

Blijf op de hoogte en volg demi

28 Maart 2014 | Nederland, Oijen

Hallo Allemaal,

Wat een mega lange reis was het. Maar het is het zo waard!
wat een geweldige mensen wonen hier, en wat een prachtige omgeving.
de reis duurde 25 uur ongeveer, ik ben eerst geland op Sint Maarten wat ontzettend koel om maar 5 meter over dat strand te gaan met het vliegtuig.
daarna ben ik naar Curaçao gevlogen en hier heb ik moeten wachten, om vervolgens naar het mooie Paramaribo te vliegen.
Hier werd ik met een bordje welkom demi opgehaald zo lief allemaal.

Wel heb ik 2 dagen last gehad van de jetlag hier is het 4 uur eerder en dat kon ik vooral in de avond goed merken.

nu ik hier al een week ben heb ik nog niet zo heel erg veel gedaan, maar ik ben al kennis wezen maken op mijn stageplek het lijkt me een erg leuke stageplek met lieve kindjes en lief en goed personeel.
Wel is alles er heel oud.

Ik heb heel erg veel last van de muggen maar gelukkig zorgt tante Soewannie goed voor me.
Ze noemt me haar kleine meisje omdat ze geen meisjes heeft maar alleen maar jongens.
Erg leuk! en ik word flink verwend hier!!

Ik laat snel weer van me horen!!

Bedankt voor de lieve berichtjes, erg leuk om te lezen!!!!

  • 28 Maart 2014 - 19:52

    Loes:

    Gaaf Demi! Geniet van je tijd daar!!

  • 28 Maart 2014 - 20:14

    Joyce:

    deem!

    Ben wel jaloers hoor!
    Super dat het leuk is daar en succes met je stage haha!
    Have fun!

    xx

  • 28 Maart 2014 - 20:24

    Esther:

    Hoi Demi, wat leuk om je zo te kunnen volgen, fijn dat de reis goed is verlopen, dat is al een hele onderneming op zich. Nou geniet nog even van je vrije dagen voordat de stage begint en heel veel geluk daar xx

  • 28 Maart 2014 - 20:48

    Fons, Berghit, Roy En Jim:

    Heey die lieve Demi,

    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt!
    Alvast veel plezier op je stageplek!

    Heel veel groetjes en een dikke kus van ons! X


  • 28 Maart 2014 - 22:50

    Gerry En Tonny:

    Hoi Demi
    Wat fijn dat het leuk is daar en dat je ook lekker
    Verwend wordt:) ik hoorde van jullie mam dat je een
    groot appartement hebt. En mooie foto's, gave foto dat het
    Vliegtuig zo laag over het strand vliegt. Veel plezier en
    succes op stage....geniet ervan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oijen

demi

Suriname Stage lopen :)

Actief sinds 22 Maart 2014
Verslag gelezen: 842
Totaal aantal bezoekers 6280

Voorgaande reizen:

23 Maart 2014 - 23 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: