My Nigga! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van demi veer - WaarBenJij.nu My Nigga! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van demi veer - WaarBenJij.nu

My Nigga!

Blijf op de hoogte en volg demi

01 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo hallo,

Ondertussen ben ik al weer bijna anderhalve maand in Suriname.
het is nog steeds top hier, en ik heb al een hoop Surinaamse vrienden gemaakt zo ontzettend leuk.
Ik ben al 2x naar de Bios geweest hier ze noemen het de TBL.
ik heb ook al erg veel gewinkeld.
Maar ik wil nog veel meer gaan kopen als ik bijna weg ga.

Ook heb ik een ontzettend lief pakketje gekregen vanuit Nederland met allemaal lieve, geweldige en lekkere spulletjes.

Ik heb nog niet echt heimwee wel mis ik iedereen natuurlijk, maar echt missen missen kan hier niet omdat ik gewoon zoveel te doen heb!

5 Mei begin ik weer met stage en dan ga ik ook een helikopter vlucht maken samen met My niggaa Vallon :)
haha super leuk ik heb er veel zin in!
we gaan over de zee en over Paramaribo vliegen!!

17 Mei ga ik naar Nickerie, dit blijkt ook fantastisch mooi te zijn.
er staan nog zoveel leuke dingen op de planning.

De vrienden/familie die ik hier heb zijn echt TOP!
ze nemen me overal mee naar toe en laten me elke dag wel wat weten, ze vinden het vooral belangrijk dat ik geniet.
nou dat doe ik zeker weten hier!
wat een top ervaring nu al, en ik mag er nog 4.5 maand van genieten.

Ik ben ook al naar Domburg geweest dat is erg mooi met veel water en groen, het is echt een toeristen plek en onwijs mooi met veel eettentjes ze eten hier gewoon uit een blad erg grappig om te zien!
Het eten is trouwens echt verrukkelijk hier, ik hou er echt van!

ik ga jullie snel weer schrijven ;)

groetjes vanuit het mooie zonnige Paramaribo xx

  • 02 Mei 2014 - 07:04

    Berghit:

    Super dat je het nog altijd goed naar je zin hebt en geweldig dat de mensen daar zo lief voor je zijn! Geniet maar lekker en we skypen zo af en toe en dan zijn we toch weer dichtbij. Doeiiii! xxx

  • 02 Mei 2014 - 12:04

    Joyce:

    Oee Deem! Ik word helemaal jaloers van jouw verhalen haha! Super dat je het zo leuk hebt daar, geniet ervan :)

    xxx

  • 03 Mei 2014 - 10:57

    Oma En Opa:

    hee meisje leuk om weer een van je verhalen te lezen en wat doe je toch veel ervaring op
    wij zijn super trots dat je dit toch maar allemaal doet
    heel veel knuffels en xxxxxxxxx van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

demi

Suriname Stage lopen :)

Actief sinds 22 Maart 2014
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 6271

Voorgaande reizen:

23 Maart 2014 - 23 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: